уторак, 4. новембар 2014.

АНЂЕО

АНЂЕО

   Анђели су бестелесни, невидљиви духови које је Бог створио пре видљивог света. Сваки човек на крштењу добија свога Анђела чувара, који га воли, подстиче на добре мисли и чува од злих поступака. То је његов највернији и најближи друг.

                                                                                
        Молитва анђелу чувару

   Анђеле Божији, чувару мој свети, покровитељу душе и тела мога, опрости ми све што згреших у данашњи дан, и изави ме од сваког лукавства непријатељског ми противника, да не бих никаквим грехом разгневио Бога мог, но моли се за мене грешног и недостојног слугу, да ме покажеш достојна доброте и милости Свесвете Тројице, и Матере Господа мога Исуса Христа, и свих Светих! Амин.

                                                     АМИН

   Речју АМИН завршавају се све молитве и проповеди. Она значи, као изворно јеврејска реч, "несумњиво", "да буде тако", њоме се потврђују претходно исказане речи, као и наша вера у Бога и жеља да му служимо.

СРПСКИ ПРАВОСЛАВНИ БУКВАР, Светигора, Београд и Цетиње, 2012.

Нема коментара:

Постави коментар