уторак, 26. јануар 2016.

ВЕРОНАУКА ЈЕ МОЈ ОМИЉЕНИ ПРЕДМЕТ


   Веронаука је мој омиљени предмет. Ја потичем из праве хришћанске породице, где сви верују у Бога. Зато је веронаука једна занимљивост за мене. Kада сам кренула у четврти разред прешла сам са грађанског на веронауку. Учитељ се зове Ненад и веома је пажљив и добар наставник. На сваком од часова исприча нам по неку занимљиву причу. Сваки час је испуњен причом и радом али бих ја издвојила један час. То је час када нам је вероучитељ причао о настанку света и живота на земљи. О томе како је Бог, неко ко је створио свет, и створио га за шест дана. Тај час је баш био леп. Учитељ је причао а затим диктирао да све то запишемо. Та прича је била тако стварна, као да сам стајала са стране и посматрала. На том часу време је много брзо пролетело, а ја сам уживала.
   Радујем се сваком часу веронауке. Бог је створио живи свет па и мене, и зато ја верујем у Њега.

   Валентина Недељковић
   ученица 4. разреда ОШ “Милунка Савић“ Витановац
   извор: eparhija-zicka.rs

Нема коментара:

Постави коментар