петак, 3. јануар 2020.

Емилија Ердоглија, “Мој дар и жеља пред дететом у јаслама“

   Посебан дан у нашој школи, где учествују моји другари, је израда Витлејема са пећином где се Исус родио.
   Ове године  у  сусрет  божићним  празницима, са  вероучитељем смо направили план о томе која тема ће бити приказана кроз сцену Христовог Рођења. Поред дела обавеза које је свако од нас преузео у изради детаља и ликова за овај приказ, добили смо и задатак да напишемо песму или састав посвећен Божићу. Одлучила сам да опишем један догађај који ме је на посебан начин навео на размишљање у времену празничног даривања. Док сам са другарицама израђивала на часу веронауке анђеле од папира, између себе смо разговарале које су то наше жеље, које ћемо написати на анђелу. После креативне радионице, отишли смо да поред великог приказа Рођења Христовог окачимо анђеле од папира на гране бадњака. Свако од нас је на анђелу написао који је то дар или врлина које би поклонили детету Исусу рођеном на земљи.
   Моји другари су већином пожелели нове ајфоне, занимљива путовања,  чак и нова кола својим родитељима. Моја жеља је била мало другачија. Пожелела сам коња, јер много волим коње као љубимце. Док смо са хором припремали божићну песму коју ћемо певати док се буде снимао спот за телевизију, приметила сам другара из другог одељења како је неприметно пришао приказу Христовог Рођења. Он је посматрао замишљено мало дете у јаслама поред којих је приказана Мајка Божија како бди над дететом. Имао је у руци папир, а затим се нагло окренуо и бацио тај папир у кутију где смо одлагали вишак изрезаног папира. Kада се проба завршила пришла сам кутији и узела његов папир. На њему је била исписана његова жеља. Kада сам је прочитала, била сам затечена оним што је написао. Не бих могла да испишем и откријем његову тајну. Била је то врло тужна и потресна ситуација за њега и њему најближу особу. Узела сам папир и отишла до приказа Витлејема, скинула мог анђела са жељом, и уместо моје жеље додала сам његову. Потом сам направила кући још анђела на којима сам пожелела да Бог испуни његову жељу.
  Божић нам долази, са њим и радости. Овог Божића очекујем да ће ме обрадовати испуњена жеља за мог друга.

  Емилија Ердоглија,
  ОШ “Ђура Јакшић“, Kонарево
  извор: eparhija-zicka.rs

Нема коментара:

Постави коментар