петак, 29. мај 2020.

Христос је узор свима / Христос - узор и извор нашег живота / Поздрав од Александре!


                          
   Једног дана вратио се магарац кући радостан, срећан и поносан. Мати га је питала зашто је тако срећан, шта се десило.
   “Мамице, предали су ме неком Исусу и када смо ушли у Јерусалим мноштво људи ми је клицало: Осана, Осана, благословен који долази у име Господње, слава Господу на небесима! Својом одећом и гранчицама су прекривали пут испред мене.”
   Тада му мати рече:
  “Врати се у град, али овај пут сам.”
   Следећег дана упутио се магарац у град сам и када се вратио кући био је веома тужан.
   “Мама, то не може бити! Нико ме није приметио, а када су обратили пажњу на мене, једноставно су ме прогнали из града!”
  Мајка га погледа и рече:
  “Сине, БЕЗ ГОСПОДА, ти си само магарац.”
veroucitelj.rs
Гуча, 29.5.2020.

Нема коментара:

Постави коментар