недеља, 29. март 2015.

БОГ ЈЕ СВУДА, АЛИ ГА НЕ МОЖЕМО ОЧИМА ВИДЕТИ

 
   Надамо се да ће ово размишљање ђака- првака, Милице Чуљковић из Љубић села, објаснити по нешто многима, јер је мала Милица тако лепо и својим вршњацима потпуно разумљиво, објаснила нека сложена питања. Милица још не зна да пише, тек је пошла у И разред, па је њено размишљање забележила вероучитељица Данијела Поповић.
   Знам ја да објасним како то ми не можемо видети Бога. То је исто као кад ја нацртам нешто на папиру. Ја га могу видети и могу му штошта додати и одузети, али цртеж мене не може да види, иако му све зависи од мене. То је зато што сам ја човек, а оно је цртеж. Тако је и Бог нас створио. Он нас стално гледа и свашта нам даје или узима да би нама било лепше, али ми Њега не видимо очима, јер је он Бог, а ми смо само људи.

 “Светосавско звонце“, бр. 9/2013.

Нема коментара:

Постави коментар