уторак, 6. децембар 2016.

„Зашто сам ја овде“ и „Шта треба да учиним са временом које ми је дато“

   „Највећи проблем је што Срби нису заинтересовани за историју и да нешто ново науче. Све се свело на примарне ствари: да ли сам гладан и имам ли бензина у колима и могу ли да попијем пиће. Нико не поставља себи никаква питања, а камоли нека већа, озбиљнија, попут оних „Зашто сам ја овде“ и „Шта треба да учиним са временом које ми је дато“.
   Треба волети Србију, али да је тешко, тешко је. Та љубав долази из породице, ко воли своје очеве и дедове, свој крај и град, онда на крају воли и целу земљу. Ја сам човек који стално путује и познаје свако село од Источне крајине до Мокре горе, и знам колико је ова земља лепа. Ако је ја не волим, зашто су онда сви ови људи гинули да бих ја живео слободно?“

   Вук Костић, глумац

Нема коментара:

Постави коментар