недеља, 25. децембар 2016.

НЕ ПРОПУШТАЈТЕ СВЕТУ ЛИТУРГИЈУ: НА ЛИТУРГИЈИ СЕ СВАКА ЧОВЕКОВА МОЛИТВА ПРИМА ЗАТО ШТО СЕ САМ ХРИСТОС МОЛИ ЗА НАС!

   Идите на Свету Литургију, шта год вам се дешава. На Литургији се свака човекова молитва прима! Зато што се на Литургији Сам Христос моли за нас и приноси Себе Богу Оцу, а Њега Отац не може да не услиши! Донесите све ваше муке, туге, тешкоће, мољења, и све пренесите Господу и услишиће вас. Нешто пре, нешто касније, али све што је корисно за вас, што није противно вољи Божијој, добићете.
   Реч ''Литургија'' је грчког порекла и значи ''заједничка служба'' ,''Служба Божија''. Богослужење се често назива и Евхаристија, што значи благодарност. Света Литургија је најважније богослужење Хришћанске цркве, зато што се на њој, под видом хлеба и вина, приноси Богу тајанствена жртва Тела и Крви Господа Исуса Христа, а којом се ми причешћујемо, ради нашег освећења и сједињења са Христом. Литургија је жртва, која се заснива на Голготској жртви Христовој, а ми је понављамо у њеном бескрвном облику, жртвујући хлеб и вино. Поред тога Литургија је тајна и заснована је на речима Христовим, упућеним апостолима на Тајној вечери: ''Узмите, једите, ово је тело моје...Пијте из ње сви, јер ово је крв моја Новога завета, која се пролива за многе ради отпуштења грехова''. Причешћујући се на Литургији телом и крвљу Христовом, ми испуњавамо ову значајну Христову заповест.
   извор: www.tvhram.rs

Нема коментара:

Постави коментар