четвртак, 3. септембар 2020.

Деца пишу Богу

Kад умрем, ја не желим ни у рај, ни у пакао.. ја хоћу код Тебе. (Вера, 3. разред)

Зашто сиромашни просе милостињу око цркве? Шта си Ти приметио, ко даје? (Ира 2. раз.)

Драги Боже, желим да учиниш да , почев од бака, па све до слонова сви буду срећни, сити и обувени. (Тоња 2. раз.)

Мама каже да сам у сну плакао. Да ли се сећаш шта смо с Тобом оно разговарали? ( Игор 3. раз.)

Ако мене нешто боли, јел' то значи да си Ти на мене љут? (Гоша 4. раз.)

У разним књигама Тебе разно описују. Где могу добити Твоју фотографију? Бар пре потопа? (Раја 3. раз.)

На ком језику говоре душе? (Раја 4. раз.)

Kако да живим да би сви на свету били срећни? (Лиза 2. раз.)

Шта је живот, ако је потребан, зашто људи умиру? (Kостја 2. раз.)

Шта Ти радиш кад пада киша? ( Љуба 3. раз.)

Ако би сви људи били срећни, онда не би били зли. (Васја 4. раз.)

Ја бих с Тобом пошао у истраживање. ( Гарик 1. раз.)

Ја веома желим да деца из сиротишта нађу нове, удобне родитеље. (Даша 4. раз. )

Јуче смо о Теби ово научили: ако сте богати - то је од Бога, ако сте сиромашни - то је ка Богу. (Зорик 4. раз.)

Желим Ти све најбоље у животу. (Степа 1. раз.)

Не бој се, Господе, ја сам с Тобом! (Андреј 1. раз.)

Поносна сам што Те имам. (Kатја 2. раз.)

Нема коментара:

Постави коментар