петак, 26. децембар 2014.

КАДА ВАМ НЕКО УЧИНИ ДОБРО

    У ресторану је седео професор Владета Јеротић са пријатељима. Један младић је хтео да их части пићем.
    Пришао је, представио се и рекао да он професору Јеротићу много дугује, зато што су му његове књиге помогле у животу, па би хтео, на овај начин, да му се захвали.
    Професор Јеротић је љубазно одбио рекавши:


    „Немојте да увек чините ја теби – ти мени. Ја сам нешто, како ви кажете, вама учинио и ви сада хоћете мени да вратите.
    Када вам неко учини нешто добро, ви учините добро неком другом, он неком трећем и тако се прави круг добрих дела.
    Иначе то – ја теби, ти мени – је одраз племенске свести и основ корупције. Зато ја кажем да је за племенске народе, у које убрајам и Србе, корупција нешто природно.
    Ипак, не треба заборавити да смо ми позвани да будемо хришћани, а то значи да се издижемо изнад своје природе.“


  “Светосавско звонце“ бр. 9/2014.

Нема коментара:

Постави коментар