субота, 20. фебруар 2016.

Света Литургија

   Живим у месту где се налази једна од великих светиња.
   Звуци манастирских звона допиру до моје куће када су велики празници. Недељом одлазимо на Свету Литургију. Како одрастам то ми чини велико задовољство. Углавном идемо моји другари и ја у друштву мама.
   Како се приближавамо манастиру ја осетим велику радост. У манастиру одслушамо Свету Литургију. Ја највише волим да слушам дивне гласове наших сестара. На крају Литургије изљубимо све иконе.
   Посебно сам поносна када сам на неком путовању, а неко ме пита где живим. Објасним им да живим тамо где се налази манастир Велуће.

   Мина Смиљковић, четврти разред
   ОШ "Јован Јовановић Змај"
   Велуће, Стопања
   Светосавско звонце", бр.1, 2016.
Манастир Жича, Сретење, 2016.

Нема коментара:

Постави коментар